اگه دنيا مي‏خواست تنها بمونيم/نمي‏خواستم اونو تنها بزارم


سلام

اين بار مهدي مقدم و آهنگي بسيار زيبا

چه كردن آدما با روزگارم

چه كردم با خودم درمون ندارن

اگه دنيا ميخواست تنها بمونيم

نميخواستم اونو تنها بزارم

» شاعر :
» آهنگ ساز :
» تنظیم :

» خواننده : مهدي مقدم
» آلبوم : -18
» آهنگ : دلم شكست

از آدما دلم شكست واسه هميشه

دلم ميخواد دعا كنم اما نميشه

حتي خدام جوابمو ديگه نميده

خدا جونم يه كاري كن، نگو نميشه

بهم نگو گناه من واسه كي بوده

نگو كه اشتباه من واسه چي بوده

دوسش داشتم، دوسش دارم، قد نفس هام

بدون اون نميتونم من خيلي تنهام

چه كردن آدما با روزگارم

چه كردم با خودم درمون ندارن

اگه دنيا ميخواست تنها بمونيم

نميخواستم اونو تنها بزارم

دانلود موزيك

۱ دیدگاه

  1. ayda said,

    23/02/2010 در 3:54 ب.ظ.

    سلام اگه میخوای تبادل لینک کنیم ما را با نام
    سرزمین عکس بازیگران
    لینک کن وبگو لینکت کنم


پاسخی بگذارید

