من این پایین نشستم سرد و بی روح …


به افتخار دوستان از اين به بعد تمام آهنگ را قرار ميدم.

اگه نظر شما به تيكه آهنگ است در نظرات مطرح كنيد تا مثل سابق تيكه موزيك بزارم. نظر با شما

من این پایین نشستم سرد و بی روح
تو داری می رسی به قله ی کوه
داری هر لحظه از من دور می شی
ازم دل می کنی ، مجبور می شی

» شاعر : مونا برزویی
» آهنگ ساز : مهدی یراحی
» تنظیم : مهدی یراحی

» خواننده : علی لهراسبی
» آلبوم : 14
» آهنگ : کوه

من این پایین نشستم سرد و بی روح
تو داری می رسی به قله ی کوه
داری هر لحظه از من دور می شی
ازم دل می کنی ، مجبور می شی

تا مه راه رو نپوشونده ، نگام کن
اگه رو قله سردت شد ، صدام کن
یه رنگ مرده از رنگین کمونم
من این پایین نمی تونم بمونم

تا مه راه رو نپوشونده ، نگام کن
اگه رو قله سردت شد ، صدام کن
یه رنگ مرده از رنگین کمونم
من این پایین نمی تونم بمونم

خودم گفتم که تلخ روزگارت
منو بیرون بریز از کوله بارت
دلم می مرد و راه بغضو سد کرد
به خاطر خودت ، دستاتو رد کرد

برو (برو) بالاتر از اینی که هستی
تو بغض هر دوتامون رو شکستی (شکستی)
با چشم تر اگه تو مه بشینی
کسی شاید شبیه من ببینی

منم اونکه تو رو داده به مهتاب
کسی که روت رو می پوشونه تو خواب
کسی که واسه دنیای تو کم نیست

می خوام یادم بره ، دست خودم نیست

تا مه راه رو نپوشونده ، نگام کن
اگه رو قله سردت شد ، صدام کن
یه رنگ مرده از رنگین کمونم
من این پایین نمی تونم بمونم

تا مه راه رو نپوشونده ، نگام کن
اگه رو قله سردت شد ، صدام کن
یه رنگ مرده از رنگین کمونم
من این پایین نمی تونم بمونم

دانلود اين موزيك

۱ دیدگاه

  1. محمدرضا said,

    08/01/2010 در 9:38 ب.ظ.

    واقعا قشنگه ممنون
    فقط کیفیتش پایین بود


پاسخی بگذارید

