خوشي زده زير دلت …


دانلود در ادامه مطلب

خوشی زده زیر دلت ، همش بهونه می گیری
هر کاری می خوای می کنی ، هر جا دلت می خواد می ری

خوشی زده زیر دلت ، من که برم درست می شی
یک خورده که تنها بشی ، از این کارها دست می کشی

» خواننده : مهدی مقدم
» آهنگ : خوشی زده زیر دلت (همراهی ياحا كاشانی)

مهدی مقدم:
من اومدم خداحافظی ، چشمامو خوب نگاه بکن
اگه می خوای یه بار دیگه ، اسم منو صدا بکن

یاحا کاشانی:
من اومدم خداحافظی ، این جوری خیلی بهتره
این دفعه شوخی ندارم ، به خدا بار آخره

مهدی مقدم:
خوشی زده زیر دلت ، همش بهونه می گیری
هر کاری می خوای می کنی ، هر جا دلت می خواد می ری

یاحا کاشانی:
خوشی زده زیر دلت ، من که برم درست می شی
یک خورده که تنها بشی ، از این کارها دست می کشی (دست می کشی)

مهدی مقدم:
صبرم دیگه سر اومده ، تحملم تموم شده
از بس که گریه کردم و داشتنت آرزوم شده

یاحا کاشانی:
باعث این دوری تویی اما بازم منو ببخش
به من کاری نداشته باش ، هر جا که خواستی بدرخش

مهدی مقدم:
خوشی زده زیر دلت ، همش بهونه می گیری
هر کاری می خوای می کنی ، هر جا دلت می خواد می ری

یاحا کاشانی:
خوشی زده زیر دلت ، من که برم درست می شی
یک خورده که تنها بشی ، از این کارها دست می کشی
(دست می کشی،دست می کشی،دست می کشی)

هم خوانی:
خوشی زده زیر دلت

همش بهونه می گیری

خوشی زده زیر دلت

یک خورده که تنها بشی

دست می کشی

مهدی مقدم:
خوشی زده زیر دلت ، همش بهونه می گیری
هر کاری می خوای می کنی ، هر جا دلت می خواد می ری

یاحا کاشانی:
خوشی زده زیر دلت ، من که برم درست می شی
یک خورده که تنها بشی ، از این کارها دست می کشی

مهدی مقدم:
خوشی زده زیر دلت

دانلود تيكه آهنگ

پاسخی بگذارید

