بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم …


بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم

» خواننده : بهنام صفوی
» آلبوم : عشق من باش
» آهنگ : دل خسته

بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم
تو همونی که واسم ، یه روزی زندگی بودی
توی رویاهای من ، عشق همیشگی بودی
آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته
بی کسی عالمی داره ، واسه ما یه عادته
چه طور از یاد ببرم اون همه خاطراتمو
آخه با چه جراتی به دل بگم نمون ، برو
دل دیگه خسته شده ، به حرف من گوش نمی ده
چشم به راه تو می مونه ، همیشه غرق امیده
چشم به راه تو می مونه ، همیشه غرق امیده

بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم

دانلود تيكه موزيك

منتظر نظرات زيباي شما هستم …..

5 دیدگاه

  1. یه عاشق said,

    26/10/2009 در 12:00 ق.ظ.

    سلام خیلی با حال بود واسه 5 دقیقه هم که شد رفتم تو یه حس خوت

  2. یه عاشق said,

    26/10/2009 در 12:01 ق.ظ.

    ولی کاشکی کامل بود

  3. yamyam said,

    01/11/2009 در 8:22 ق.ظ.

    جالبه


پاسخی بگذارید

